Hej magsjuka.

Började i går eftermiddag med att Glenn klagade på att han mådde illa. Men han tänkte att det kanske blir bättre efter en prommenad. Och där hade han riktigt fel. Fick lov att spy ute =( Kommer hem och då är det min tur. Mindie får välling och får gå och sova. Somnar utan sura miner klockan 20 och vaknar (TACK GUUUUD om du nu finns) klockan 08. Under natten springer vi på toa om varandra jag och Glenn och vi har nog inte sovit mer än 3 timmar i natt. Nu känns det som om det börjar ta sig lite i alla fall. Men ställer jag mig upp känns det som om kroppen väger hundra kilo..

Mindie har klarat sig hittills och jag hoppas verkligen att hon slipper lilla grynet. För snart en månad sedan tog jag bort nappen för henne. Det har gått bra tycker jag, men hon har blivit lite mer att hon vill ha närhet när hon är trött. Och eftersom varken jag eller Glenn kunde ge henne det i går eller i dag så fick hon tillbaka den. Vi får sluta med nappen en annan gång, är ju bara synd om henne när varken Glenn eller jag har energi att ens gå upp ur sängen.

Hoppas ni håller er friska och slipper denna hemska sjukdom.
Kram


Kommentarer
Postat av: sofi

jag älskar den, hade en likadan fast blå till Linus också =) Vilken storlek har mindie på sin??

Postat av: Sandra

Ååh! Men fy då! Krya på er! KRAM

2010-03-09 @ 20:17:41
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Merima

Krya på er vännen!!

2010-03-09 @ 20:45:02
Postat av: Lina

Tack Merima =)

2010-03-09 @ 20:48:26
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback