Huuu

Det har varit så kallt i soffan ett tag tycker jag, dragit har det också gjort. Speciellet dragit har det varit när lastbilarna åkt förbi. Och nu nyss såg jag att fönstret ju förtusan är öppet =) Inte konstigt att det blåste då.. Nu är det stängt men dom är inte särskilt bra tätade.. Meeeeen det är snart sommar, eller i alla fall vår =) Helt underbart!

Har jag skrivit att Mindie har tagit sig frammåt? I soffan och sängen bara, på golvet går det bara bakåt. Jag önskade verkligen att jag kunde hjälpa henne nu, hon blir jätte frustrerad och sur för att leksakerna bara hamnar längre och längre i från henne. Hon ligger på golvet många timmar per dag, men hon kommer inte på hur hon ska göra. Hihi lilla stackaren =)

Hämtade bilen från servicen i morse och på eftermiddagen kom Sara och hälsade på, mycket trevligt. Mindie blev superglad som alltid =) Vi åt köttfärslimpa som Glenn lagat, verkligen jätte gott och till efterrätt åt vi kladdkaka som jag bakat, den hade kunnat vara lite kladdigare men den gick ner den med!

Nu sitter jag i soffan, äter choklad, dricker juice och tittar på Let´s Dance. Glenn är och tittar på film, Mindie sover. Så fort bebis somnat, slappnar jag av på ett annat sätt och blir såååå trött. Jag skulle kunna gå och lägga mig vid 20-21 varje kväll, men i kväll måste jag hålla mig vaken till klockan 22 =) I morgon ska vi hem till mamma, Peter och Anna, blir nog något smarrigt att äta tippar jag =)

Nej jag ska nog förflytta mig till sovrummet, det blåser tammejtusan kallt fortfarande känns det som.. Konstigt??
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback