Jag gråter inte i dag

Nepp, i dag är jag lycklig! Haft en bra dag med vänner och för att nå toppen kikade jag årets deklaration. HÄRLIGT skriver jag i dag med STORA bokstäver och är så där skönt lycklig i magen. Kul med lite extra slantar nu när jag är mammaledig kan jag absolut tycka. Detta är dessutom andra gången i ordningen som jag får tillbaka pengar och slipper betala, så det var ju inte heller tråkigt.

Så detta inlägg klagar jag inte, utan skryyyyyteeeer MASSSOR =) Men jag hoppas faktiskt att det såg bra ut för er alla andra också, och jag har faktiskt skattat 35% 2009.

Snart är det sängen, kan ju tycka att det är lite väl ensamt därinne nu men Glennpan kommer ju på torsdag. Nästa vecka ska Mindie sova hos sin morfar, mormor Linda och moster Ayanda. Kommer antagligen gå super, men jag förnekar inte att det känns lite jobbigt att hon ska sova borta =) Kul kommer hon garanterat att få i alla fall.

Nu ska här borstas tänder, undrar i bland om Mindie någonsin ska få upp sina.. Men det är ju ingen big deal, hon kan la äta puré resten av sitt liv.
Ha det bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback