Jahapp

Jag och Hannah tog en skön (kall och jävlig) promenad i förmiddags. Trodde det skulle vara jätte skönt men det var riktigt kallt åt händer och öron. Vi gick in på stan och köpte lite bra att ha saker. Typ en större flaska år Mindie så att man slipper krångla morgon och kväll för att få i all välling i dom små. Hon fick även en mobiltelefon som varit uppskattad. Den ringer i alla fall jämnför med dom som hon har, dom varken lyser eller ringer. MEN mammas är fortfarande den hon helst vill åt =)

Vi gick sedan hem och på hemvägen kikade vi in på den där nya möbelbutiken vi Toyota. Det var jätte mycket fina möbler därinne, ganska dyrt men det fanns lite smått och gott. Värt en visit för det otroligt trivsamt, varmt och lite hemtrevligt. Hannah fick med sig rökelser hem. Jag gick mest och doftade på ljus, dom luktade skit gott och jag sitter nu och funderar på varför jag inte köpte något?

Har skrivit i lite i Mindie första-året-bok nyss och upptäckte att vi skulle tagit svinspruta nr.2 i dag. Mitt fel, jag trodde att det skulle vara 30 mars i dag.. Jaja..
Nu skulle jag egentligen varit och fikat men min mage känns inte okej. Mår illa rapar har obehag, känns som magkatarr. Får se vad som händer, behöver nog en nattsömn =)

Nu lagar Glenn mat, jag fösöker underhålla grynet som snart ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback