Sockerkick

Det var nog magsjuka lillstumpan hade ändå, hon spydde ned mig igen i går kväll. Men sovit hela natten, jag har varit in och gett hene juice några gånger bara. I morse när hon vaknade så var hon pigg, glad och väldigt hungrig. Åt en flaska välling och ville inte mysa mer, så jag lade ner henne på golvet och hon börjar leka på stört =) Efter ett tag börjar hon gnälla så jag sätter henne upp och då fortsätter hon leka i 45 minter =) Härligt.
Vi har gett henne saft nu på morgonen så det kanske är därför hon har varit pigg, somnade precis nu och då har hon varit vaken i tre timmar. Bara hon är glad så får hon gärna vara vaken, hon har dessutom sovit 12 ½ timmar i natt.

Nu ska jag städa och tvätta det sista, jag känner att jag verkligen har energi nu när lillstrumpa är pigg! I går var det verkligen slut på den varan och kanske inte så konstigt när man är riktigt orolig, trött och allt (absolut inte allt men det kändes så igår) är nedspytt och smutsigt.

Ha en underbar dag. När Glenn kommer hem ska jag nog ut i solen och ta en prommenad =)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback