Sväng på stan

Mindie och Glenn mår kasst. Förkylda och lite sega. Jag mår toppen än och jag hoppas att det förblir så =) Malin har varit här och gjort mig och Mindie sällskap i alla fall, jätte trevligt såklart. Vi har ätit våfflor och myst. Mindie åt nästan en hel våffla, hihi. Måste ha varit gott.

Mindie och Glenn fick mysa lite själva på eftermiddagen så jag och Malin åkte ner på stan och kikade lite. Snällaste Malin köpte coolaste brillorna till Mindie och jag köpte ett par chinos och en body åt Mindie och örhängen åt mig själv.


Cooling =)


Snyggingar =)


Komer bli jätte tufft i sommar, chinos och body är från Kappahl, glasögonen från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Ecco

Men cooling då!! Kommer hem till påsk - hoppas lilltösen (och glenn såklart) mår bättre så man får se henne! Gud så hon växer!! Kram rebecca

Postat av: Ecco

Ja:) Åker direkt efter jobber så kommer hem ikväll och blir kvar till måndag. Så får planera in något nån dag:) Kram

2010-03-31 @ 10:03:31
URL: http://reba.blogg.se/
Postat av: sofi

Nemen, har ni skaffat er Kappahl i storstan?? :P

2010-04-04 @ 22:33:26
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback