Underbara unge

Mindie sov väldigt lite i dag under dagen (troligtvis pga socker), bara 2x30 minuter men var pigg och glad. Runt halv sju började det gå lite tungt, hon fick då ett bad vilket uppskattades riktigt =) Har fått i henne mer mat i dag, hon har ätit 2 flaskor välling och druckigt nästan en halvliter annan vätska. Men efter 13 åt hon ingenting, bara drack. Ville inte ha något så jag blev riktigt rädd att hon skulle vara illamående igen. Jag fick i henne 150 ml till välling innan hon somnade och sover fortfarande så jag hoppas att det går vägen.

Har haft en seg fredag, Glenn kom hem sent från jobbet och åkte sedan på hockey. Tråkigt, men jag förstår honom =)
Nu ska jag stänga av datorn och tv:en och sooova.
Ny dag och nya tag i morgon


Du underbara unge, bli frisk nu =)


Kommentarer
Postat av: Arvid

Hej Mindie, bli frisk nu så vi kan leka snart! Krya på dig!! Kram/Arre

Postat av: Mia

ger ni ungen socker så hon ska va vaken??? :)

2010-03-13 @ 21:37:27
Postat av: Lina

Njaa inte det kanske. Mest för att hon ska få i sig så mycket vätska som möjligt =)

2010-03-14 @ 09:58:05
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback