?

Vad är det som går och går med som aldrig kommer till dörren..?
Svar: Mindie! Hon vill bara gå och gå och gå med gåvagnen men hon kommer inte direkt över trösklarna ännu. =) För att inte tala om hur stolt hon blir när hon ställer sig upp och börjar knata.. Titta! Titta! Titta! OooohH Ooh OOOoooh TittittittittAAA!
Jag tror att hon har talat hål i örona på mig i dag, jag älskar när hon pratar. Jag älskar när hon skrattar. Jag älskar när hon ler och jag ÄLSKAR när hon kommer till mig sträcker sina armar mot mig och lägger huvdet mit mig och myser. Aaaaaaaaaa, mmmmmmm, aaaaaaaaa. Låter det när hon vill kramas =) Älsklings bebis.
Nu sussar hon och tänk att jag saknar henne fast hon ligger i rummet bredvid och att jag nyss sa god natt.
Jag ska snart säga god natt åt mig själv också och ringa för att säga god natt till Glenn. Denna vecka känns som att den gått extra fort, skönt med torsdag i morgon.

God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi jaa dom är underbara i den där ålder..fast dom har roliga saker för sig i alla åldrar..tycker fortfarande att de händer nå kul med maya hela tiden.. va tråkigt med huset, va de nå hus ni skulle ha fått köpa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback