Gråter

Jag gråter nästan aldrig, men nu är det nära...
Mindie fick svinspruta 2 i går.
Mådde bra hela dagen (jag fick dock grym huvudvärk).
Somnade vid 20.30-21. Jag pratade med Malin på kvällen och la på vid 22.15 för att Mindie började gnälla och för att jag ville sova. När jag kommer in till Mindie förstår jag först inte riktigt vad som är fel, hon har en tutte i handen och en i munnen? Så jag suger rent nästan och ger lite nässpray för hon låter täpt. Inte bra nu heller? Känner på henne och hon är inte så varm, förutom på huvudet och fötterna (bara blöja på sig, inget täcke). Konstigt så jag tar upp henne och hon bara skakar och gnäller, stackare hon har ju frossa :( Jag får ge närhet mysa värma och gunga i en halvtimma innan hon somnar på mitt bröst. Jag lägger då ned henne bredvid mig i sängen och ska försöka sova. Nope en timme på hela natten har jag fått ihop. Hon har iksom drömt och yrat hela natten, frysit och svettats omvartannat. Trött mamma nu men Mindie somnade pricis nu så jag ska vila en stund tills hon vaknar!
Hon har i alla fall mått bra i dag så jag hoppas och tror på en bättre natt i natt =)

Hoppas att alla mår bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah!

Mammsen då! Nästa gång du ringer och vill ha glass kompis så lovar jag att jag kan följa med! Hoppas du får sova i natt och att snuttan blir bättre! <3

2010-05-12 @ 18:13:10
Postat av: Hanna

usch va jobbigt när dom blir dåliga av dom där jäklans sprutorna.. hoppas ni får sova i natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback