Håhåå..

God morgon.
Kände mig lite knasig i går, som om jag skulle bli lite sjuk. Mindies näsa började rinna lite grann också. Men vi brukar ha rätt tur jag och lilla prinsessan. Men inte denna gång verkar det som.
Malin var på visit i går vilket var trevligt, men alla tre var trött och hon åkte hem tidigt och jag och Glenn gick in och lade oss när hon åkte (21:30). När klockan var 22 började Mindie gråta inne hos sig, men somnade bara hon hittat nappen, men när klockan var 00:30 gav jag upp och tog in henne till oss då hon vaknat 5 gånger till. Tät i näsan som tusan, så jag gav henne näsdroppar men hittar inte den där jävla nässugen...
Fann den i morse i alla fall så nu har hon blitt ren i näsan igen lilla skruttan. Men hon har vaknat, bökat, legat på mig, sparkat, dragit mig i håret m.m. heeeeela natten. Så en trött mamma är det här i dag och jag är lycklig att Glenn är hemma och känner sig frisk!
Mindie sussar nu och vaknar nog när som helst.
Ska försöka hitta på något gott recept nu på fisk. Hela våran frys är full i fisk. Men fisk är gott och nyttigt =)
Har skit ont i halsen så måste även ta en halstablett.
Har ni provat dessa?


Köpt på hälsobutiken, kan både sugas på och blanda med hett vatten till te.


Domnar både bort i halsen och i tungan =)

Men ingen utav dessa är så där äckligt starka och dessutom slipper man snuskiga beläggningar på tungan och tänder som man brukar få av att tabletter fulla av sötningsmedel!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, det verkar sprida sig till alla familjer. Det är nog nån förkylning som går. Tack och Krya på er!

Postat av: Jennifer

jo, det tycker jag också :) Vi får se hur allt blir i höst med jobb och studerande osv. Ni då?=)

Alltid skoj med nått nytt. Jag beställde det från ellos.se.

2010-05-10 @ 14:20:42
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback