Redan onsdag?

Vilket härligt väder det är i dag. Massor av värme och moln, ingen sol men stor chans till regn! Det gillar åtminstone min rygg som har värmt mig gott i natt =)
Jag tycker inte att deet var så jätte jobbigt med moln i dag. Vi var ute nästan hela dagen i går och jag hann med mycket även inomhus när Mindie sov.
Nu napar hon men vaknar nog snart. Jag hade också kunnat vila lite, men tog en dusch och har kikat runt lite här i stället =)
Malin kommer och ska vara barnvakt åt Mindie om ett tag medans jag ska till mvc. Men min kära mamma skulle titta förbi nu snart och lämna mat. Min mamma är mycket snäll. Jag vet inte om hon tror att jag inte äter, eller om hon bara vill vara snäll =)
Ha en toppen bra dag. Jag ska göra mitt bästa här i alla fall!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Oj då, det är ju den vi har. Står att de kan ge diarré och det har Julius fått nu ju :( men det kan ju också vara magsjukan...kanske bättre att bara ge vatten ist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback