Smink

Jag hade ju kunnat lägga ut en bild på mig får ni se vad snygg jag är =) Men jag besparar er det =)
Jag och Mindie har varit och fikat på stan med vänner, lekt på Villgott en sväng och nu på kvällen har vi testat smink av Mary Kay. Det var jätte trevligt, tack
Jennifer och inte minst Andreas som fick agera lekpappa!
Mindie fick pyjamas och välling på plats och somnade i bilen hem (rondellen i Ludvika = nästan hemma=)). Men hon märke inte när jag plockade ur henne ur bilen eller lade ned henne i sängen, skönt!

Nu tittar jag på fuskbyggarna och ska nog strax lägga mig.
I morgon ska vi på playdate hemma hos Emma och Arvid.
Och på eftermiddagen kommer en efterlängtad pappa hem =)
God natt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback