Fixat

I går skulle jag på folkan, men kände inte för att festa halva natten då Mindie inte sovit bra alls denna vecka. Fruktansvärd tandvärk har stått på schemat så nej, jag valde att åka hem efterförfesten. Meen Mindie sov såklart hela natten, men jag är inte bitter jag kände mig utvilad vilket verkligen behövdes =)
Vi var även till badhuset i går och Mindie gillade riktigt mycket, förutom de första 7 minuterna då hon blåhöll mig och vägrade släppa. Sen gick hon runt och plaskade i 80 minuter =)

I dag har vi handlat färg så det räcker. Och inte nog med det...
Vi har köpt en matsalsbord med 6 stolar till!! =)
Jätte jätte fint och jag lovar att visa bild på det men mina ögon är för trötta.
Eftermiddagen har vi bara ägnat till att packa.
Så det ser helt sjukt tomt ut överallt nu, förutom flyttkartonger =)
Men dom är ju snygga..

Nej god natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Det är ju jättemysigt :)

Ja, men snart får ni sätta upp dom på en mycket roligare och finare ställe :)



Så ni har hittat ett annat bord :) Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback