God kväll

Hej på er.
I dag har det varit en riktigt trött och seg dag.
Mest berodde det nog på mina ögon som var riktigt svullna när jag vaknade och det kändes inte riktigt som att jag fick upp dom helt förrän vid elva på förmiddagen =)
Sen när jag kom hem och såg att tvätten var vikt, två maskiner var tvättade och hängda och det var diskat och att jag heller inte behövde damma, dammsuga och torka golven så kände jag verkligen att jag fick energi. Så jag satte igång och bakade en riktigt smarrig chokladkaka när jag kom hem, Glenn lagade mat medans och Mindie käkade smet :P
När vi ätit och kakan blev klar så åkte vi upp på knutsbo och bjöd Mindies farmor, farfar, faster och kusin Jacob på chokladbomben! Den gillades =)

Nu funderar jag starkt på att stänga igen min ögon. Men huvudet är proppfullt av funderingar.
Men nu när jag känner efter så känns det som att benen redan har somnat =)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback