Igår och i dag

I går åkte vi till borlänge direkt när jag slutat.
Skulle kolla matsalsbord och fixa lite små grejer.
När vi ändå var in till stan gick vi in till Eve och hälsade på.
Butiken hon jobbar i hade precis fått in den finaste bröllopsklänningen jag sett.
Helt perfekt och underbar.
Jag vill ha den och inte nog med allt så satt den perfekt! Helt perfekt!
Jag vill verkligen gifta mig i denna någon gång =)


Kärlek.

Sen har vi även hittat drömbordet =)


Bordet heter Evelina och något säger mig att jag borde umgås med mer min vän. Hon verkar ge mig tur :P
Borde är precis som jag vill ha det 151 cm i diameter "ett" bordsben och vitt!
Jag väntar fortfarande på ett pris.
Någon som vill gissa?

Jag OGILLAR dock att mitt MeandI paket fortfarande inte kommit och funderar på om det en hade tänkt att göra det?? Och jag tänker nästan att om det nu ska komma så tänker jag skicka tillbaka kläderna! Jag har tappat räkningen på hur lång tid det tagit men 7 eller 8 veckor på lördag va?
DÅLIGT! Mycket dåligt att jag inte ens kan få ett mejl!

Jag ska göra mig i ordning för besök hos Hannah och Sigge så kan vi bara åka upp sen när Mindie vaknat!
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh, vad fin klänning! Du passade superbra i den ju! :)

2010-11-18 @ 17:26:15
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Skitsnygg klänning och bordet var också fint! Får se om jag kan gissa rätt, gissar på runt 3495kr :)



Kika in på Me & I´s facebooksida, skriv till dem där så får du nog svar rätt fort!
http://www.facebook.com/pages/Meandi-Sweden/111259019982?v=wall#!/pages/mei-international/258131366283

2010-11-18 @ 18:26:28
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Eve

Klart du ska ha bordet om det heter så fint! :) Och ja vi borde umgås mer :)

Klänningen ska du också ha såklart, tror glenn vart lite sugen :)

Kram

2010-11-18 @ 18:44:41
Postat av: Emma - Arvids mamma

ÅHHHHHHLINA! Den ärju som gjord för dig, sittersom gjutet! Vackert! Jag vill också se dig gifta dig i den!!!! :-D

2010-11-18 @ 19:14:19
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: emelie

GUD vilken underbar klänning! Passade dig perfekt =)

Dåligt de där med meandi :/ har aldrig hänt mig! men ring och kolla, du ska iaf inte betala fullpris tycker jag inte!!

Om inte de är så att hon som var värdinna på partyt sagt att de skulle komma senare?



Gissar på att ni får betala 2000-300 för bordet?

2010-11-18 @ 19:53:43
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback