Mindie kan

Ibland så blir jag väldigt stolt över min lilla tjej, hon förstår så mycket.
Vilket jag tycker är skönt. Samtidigt som jag saknar tiden då hon bara var liten bebis också.
Men nu när hon berättar när hon är hungrig eller närhon visar vad hon vill ha eller vart hon vill gå.
Titta är det ordet hon använder mest, mamma och pappa används också massor.
Men nu säger hon också titta här och titta där. Men förutom det kan hon
Oj, Anna, mmpa (lampa), ocka (docka), tutte, hej, nej, ja, aj, tack tack, aj aj, så.
Jag är stolt över min lilla tjej.
Som inte är så väldigt liten längre, jag tror till och med att hon växt på längden för nu är 74 snart för litet =)
Inte illa va! =)

Nu är det snart lunch dags här, sedan dags för jobb.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh va duktig hon är!

Postat av: Sandra och Lovis

Jag tycker hon är väldigt duktig att förstå :)

Vi måste ses alla nåndag. Ni kan väl komma och fika :)

2010-11-22 @ 23:50:47
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja det går alldeles för fort. Det var inte längesedan som vi var på villgott och de låg på mattan och tränade nacken. Var tar tiden vägen?!

Vad duktig Mindie är!

När börjar hon inskolningen?

2010-11-23 @ 07:47:44
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback