Uppe med tuppen

Fast här hemma är det bara jag vaken.
I går när jag kom hem ifrån jobbet så kom precis Mindie och Glenn hem i från en promenad, Mindie sov i vagnen så jag tog upp henne försiktigt och skulle gå upp och lägga henne i sin säng. Men hon slog upp sina blå och tittar på mig och jag får ett stort leende =) Lycka, lycka. Och efter det ville hon inte alls sova, eller vi försökte inte ens när hon blev så glad =)

Vi gick upp och åt lite mat och åkte sedan ner på stan.
Köpte nya vantar åt Mindie, en teburk, ett par jeans åt Mindie och lite mat.
Till kvällen var vi tröttare än tröttast.
Men Mindie vaknade i natt och grät, tog in henne och lade henne mellan oss. Hon blir lugn men det tog ändå ett tag för henne att somna om, låg och klappade mig på min axel tills hon somnade.
För snart 2 timmar sedan gick jag in med henne till sin säng och efter det kunde jag inte somna om.

I dag ska Glenn tapetsera på Knutsbo, jag och Mindie hänger nog på upp tror jag.
Sitta hemma och muttra hela dagen.. Fint väder ska det vara så vi kan ju gå ut en sväng i alla fall =)

Kanske skulle ta tag i dagen nu :P

Kommentarer
Postat av: Emma & Arvid

Vi vill ses snart, saknar er!!!!!

Postat av: Sara

Naaw vad gulligt :) mammakarlek!

2010-11-08 @ 16:01:14
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback