Fin helg

I fredags packade vi som sagt väskan och for till Örebro, bara jag och Glenn!
Vi gick en stund på stan, gick på bio och sedan ut och åt.
Toppen var det och jag hittade äntligen en vinterjacka =)
I går åkte vi ut till Marieberg efter frukosten och handlade lite på ikea.

Jackan blev inte riktigt den jag tänkte mig, men den sitter perfekt och jag gillar allt med den.
Jag tänkte kanske inte att den skulle vara så dyr.. Men har jag den i flera år och att den värmer mig, sååå. Spela roll!!


Denna fast röd, 2900:-

Nu är det lite mer vila, sedan städa!
Och sedan inredningsparty =)
Hej!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag letade jacka som en tok igår! Hatar att va gravid under kallåret :/ Vet ju inte vad man ska ha för jacka!! :/

Måste ju kunna växa i den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback