Fredagsvila

Mindie sover, jag vilar och Glenn spelar. Alla är nöjda =) Mindie hade 39 graders feber i morse och prickarna är lika, troligtvis tredagarsfeber. Hon är lite seg i dag men inte värre än så.
Jag har just kokat lite pannacotta som nu står på kylning. Tänkte åka in till stan snart för att handla mer alvedon, något åt ina blåsor och sedan till Hema för att köpa virknål, jag ska lära mig virka. Tror jag hittat en riktigt bra sida på internet också så det ska nog gå =)

Hoppas ni får en mysig fredag. Kram

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag tror alla har feber nu! Men här är vi friska nu iaf! Funkar alvedon bra för er? Tänkte eftersom panodil och alvedon är i princip samma sak och inget av dom bet på Vijas feber. Vi kommer köra på ipren från och med nu! Hoppas Mindie blir bättre snart!!

Postat av: Sandra och Lovis

Vad ska du virka? =)

2010-10-09 @ 19:46:29
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback