Kallt!

Burr vad kallt det är ute och vilken blåst, inte skönt alls!
I dag hade vi inga planer, bara en skön göra-ingenting-dag.
Men sedan jag kom hem har jag stått 20 min på crosstrainern, duschat och sen bar jag och Glenn ut lite förrådsgrejer till bilen medans Mindie sov.
Och om ett par timmar kommer det besök. Roligt med lite impulsgrejer! Att vi dessutom har det städat och har en ananaspaj att bjussa på var ju inte alls fel.

I går kom Malin hit på eftermiddagen, vi åkte och handlade lite fikabröd på MM, åkte sedan och plockade upp Boggan och sedan vidare till Hannah, Roger och världens sötaste lille pojk Sigge =)
Mmmmm mysigt. Man kan liksom pussa på dom hur mycket som helst, på dom där go'a små kinderna och dom luktar himelskt de små liven =) För att inte tala om hur skönt det är att pussa någon som inte stretar emot och springer i väg =)
Åååh nu blev jag lite nostalgisk och längtar lite, men bara lite!

Just nu känns det faktiskt som det är mycket annat roligt att se fram emot.
Det är inte mer än en dryg månad tills vi flyttar, vi får då inreda och pyssla om ett helt hus. Vårat hus!

Nu känner jag att det hade varit skönt att få stänga igen ögonen en stund, men jag ska nog ta och virka klart så det blir färdigt någon gång. Inte långt kvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback