Nej nej nej...

Jag hinner ingenting, det som blir mest uppskjutet just nu är min sömn...
Jag har 5 stycken blåsor i min mun och dom gör riktigt ont.
En dag till sen ska jag sova länge!!!

I går var jag på jobbet 05:00 och stämlpade ut 15:30.
I dag slutade jag halv två för sen skulle vi till Smb.
14:00 Bank möte, mamma fick leka med Mindie undertiden och dom hälsade på min morfar och hans Ulla.
16:00 massage och det var skönt!
17:00 åka för att hämta papper vi huset
Efter det handla och sedan äta och sedan duscha och sedan sova och då blev klockan 22 igen...

Dessutom vaknade Mindie 2 i natt och var jätte ledsen, i dag har hon snorat och pillat i munnen heeeela dagen. Inte nog med det har hon även dregglat?!! Har hon inte gjort sedan hon var 4 månader..
Och inte nog med det så har hon vätskefyllda prickar kroppen och knoppen.. Vad det nu kan vara, får se hur det ser ut i morgon.

Jaja nog med klagomål. Bankbesöket gick bra, massagen var bra och det var trevligt vid huset.
Det är fredag i morgon och vi ska få finfrämmande och bjussa på mat.
Men nu ska jag sova.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Låter inge vidare att Mindie har prickar, kan det vara vattkoppor? Isåfall vill vi gärna bli smittade, eller ja inte jag med Molly ;)



Och du, avis på dig som fått massage. Skulle vara sååå skönt att få njuta av något sådant snart.

Postat av: emelie

Mamma hade också blåsor i munnen och feber???

Nått virus som går på ABB ;)

2010-10-08 @ 07:45:33
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback