Rensning

Kastrull och stekpanne skåpet är rensat.
Mina, Glenns och Mindies garderober är också resnade och i morgon får bilen gå till tippen.
3 sopsäckar med skit plus lite påsar och några kartonger.
Jag har hela tiden sagt att jag inte tror vi har så mycket skit, men det hade jag. Verkligen mycket skit!!!
Ja det får bli bättre i huset. Så säger vi om allt nu, "jag orkar inte plocka i ordning där, vi kommer ändå att flytta snart". Det blir liksom som att vi struntar i hur det ser ut nu det blir bättre sen. Jag vet inte om vi tänker att det kommer att bli så av sig självt eller att vi måste ordna det då. Lever nog i tanken med att allt blir roligare i huset.
Dammsuga blir roligare, damma, tvätta kläder och framförallt hålla ordning blir så väldigt mycket roligare i huset.. Haha ja vi kan ju alltid hoppas.

Glenn fick en kockkniv från Global när han fyllde år, nu vill han ha fler. Åtminstone två till, bara det att den ena kostar 1200 och den andra 900. Jag behöver en vinterjacka och den kostar 1300. Undrar vilket som får prio? =)


Frysa eller skära sig? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker lätt att ni ska köpa kniven!! :-D haha

2010-10-17 @ 19:51:49
Postat av: Emma

Jag tycker lätt att ni ska köpa kniven!! :-D haha

2010-10-17 @ 19:52:08
Postat av: Amelie

Ja det är jätte kul! Ja det har faktiskt gått över helt! Åh va kul, nu är det inte långt kvar till flytten!!

2010-10-18 @ 09:44:30
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vi har bara globalknivar hemma, helt underbara att skära med! Men en vinterjacka är nog viktigare :)

Postat av: Sandra och Lovis

Lina, jag tycker att du ska ha en snygg ny jacka :P han har ju liksom redan en kniv ju :P Och det är snart jul :D

2010-10-18 @ 20:22:34
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback