Sömnig

Jag är utvilad, men kanske att jag sovit några timmar för mycket mot vad jag är van vid.
I går var en riktigt skön dag. Sluta jobbet, ta en sväng på stan, möta upp Malin, åka hem och när vi ska sätta oss och fika kommer Sara. Mycket efterlängtad! Vi satt i köket och pratade tills dom åkte vid 21. Då blev det soffan och sedan sängen, jag orkade inte titta på vem som åkte ur idol..
På stan köpte vi alla fall en ny mössa åt Mindie och en jeanstunika.
Jag testade ca 15-20 vinterjackor men ingen fick följa med hem. Får testa fler i Örebro nästa helg. Jag ska ha höga krav på denna jacka och den får nästan kosta vad den vill. Den ska vara varm och skön! Har min Everset dunjacka kvar sedan kanske 5-6 årsedan och det är den enda jag kan ha men jag gillar inte att den är kort. De andra vinterjackorna kan jag bära två barn i inuti så dom går bort.

Nej nu ska vi packa i ordning oss och åka till Stimmerbo och byta däck.
Ha en bra lördag!
kram


Eftersom det var ta 3betalaför2 på lindex barnkläder tog jag en pressent till Sigge också. Jag kan inte låta bli. Den ungen kommer bli bortskämd!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Skjortan var HUUUUUR fin som helst. Kan tänka mig att hon är söstast den =) Trevlig lördag min vän

Postat av: hannah

Sigge tackar i förväg. :))

2010-10-23 @ 21:14:46
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback