Spider


Mindie har fått en ny vagn. En Emmaljunga Spider och jag är rikigt nöjd än så länge.
Vi ville ha en smidig och lätt vagn, eftersom vi redan hade en smidig vagn så ville vi absolut inte att den nya skulle varken ta mer plats eller vara tyngre och jag var inte ute efter en paraplyvagn då jag vill kunna använda extra vagnen i snö.
Så detta var superbra köp. Vi åkte till Falun och köpte den och ska jag köpa fler saker på babyproffsen åker jag hellre dom 2 extra milen för att slippa dom som jobbar i borlänge. ALDRIG trevliga när man kommer dit.

Jag köpte en heldel annat i falun också, kul att hitta något åt sig själv =)
Så var jag, Sandra och Merima ut på lördagen också, jag hade skoj! Men jag har fortfarande träningsvärk efter att vi körde ps3 Move =)

Nu ska jag cykla till jobbet.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag håller verkligen med dig om personalen i Borlänge... Eftersom vi bor i Falun handlar vi oftast på Babyproffsen här men ibland har man varit in på Babyproffsen på Kupolen när man ändå är där men usch, neä, de är sååå otrevliga och inte alls hjälpsamma tycker jag.

Postat av: Therese

Håller också med ovan. Mycket otrevlig personal i Borlänge!

2010-10-08 @ 13:22:48
Postat av: sofi

åh vilken fin =) så nu vill ni sälja den andra till mig då?? =)

2010-10-17 @ 20:10:30
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback