Torsdag

Mycket bättre i dag.
I morgon blir det nog en kanon dag hoppas jag.
Pyser till Smedjebacken för att lämna Mindie på förmiddagen och sen åker jag och Glenn vidare till Örebro och shoppar, äter gott, går på bio och sover på hotell en natt. Det ska bli riktigt härligt faktiskt att göra något annorlunda.
Lördagen åker vi nog även ut till Marieberg och Ikea och sen hem och hämtar hem våran lilla prinsessa igen.
Jag längtar redan efter lördagen :P
Men det ska bli skönt att handla och gå i affärer själv, Mindie tycker inte att det är så jätte skoj att handla varken mat eller nya kläder. Men hon hinner nog ändra sig skulle jag tro. Man skulle kanske njuta nu medans hon inte tjatar om allt hon vill ha? :D

Har packat det mesta redan så slipper jag göra det i morgon, slutar alltid med att jag ska glömma något. När Mindie sov borta första gången så glömde jag hennes vällingflaska. Som tur var hade jag hennes lilla vattenflaska med och den korken passade på en gammal vällingflaska som min syster hade när hon var liten. Det ordar sig alltid!

Men nu sist vi sov borta i Glenns stuga så glömmde jag hennes flaska igen och Mindie fick dricka välling ur pipmugg.. INTE populärt! Hon åt 15ml och vägrade äta mer, men stog sig ändå på det hela natten.
Då kände jag mig verkligen som världens sämsta mamma!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sova!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh det där lät inte helt fel! Vi åker på en sån helg i december men det känns väldigt låååångt bort! Hoppas ni får en mysig helg!



Hade ingen aning om att dom sålde saffran året runt! Då blir det nog lite bullbak i helgen! Finns inget bättre än lussebullar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback