Sego

Dagen började segt och har fortsatt i samma anda.
Glenn är seg, jag är seg och Mindie är inte mycket bättre.
Vi har haft trevligt besök av mamma och Anna och Mindie sa Anna flera gånger =) Och moster Anna lärde Mindie att blåsa också! Fin klänning fick hon med, hon har tur lilla damen.



Jag är riktigt sugen på något gott i dag. Vi ska åka och handla nu så får vi se vad som blir på menyn i kväll, kanske lite pannacotta till efterrätt =)
Mumma!
Godast var det att ha björnbär till tyckte jag.

Glenn har flyttat åt sin syster och hennes familj i dag, tog bara några timmar så var dom klara!! Skönt för dom, hoppas det går lika fort för oss för då blir det också riktigt skönt för dom :P Nej då dom kanske har bättre för sig än att hjälpa oss att flytta.

Nej jag ska byta om så vi kan åka!
Ha en bra kväll. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback