Skön dag

Knallade upp strax före halv elva tog det lugnt och åt frukost, tog ett bad och gjorde oss i ordning. Åkte ner på stan och kikade lite, rätt mycket folk med tanke på marknaden i grannkomunen =) Vi åkte hem och lagade mat och Mindie sov i 2 timmar??!! Efter det hälsade vi på på Knutsbo (Mindies farmor och farfar) Sandra och Jacob var också där. Nu är vi hemma igen och pannacottan står på kylning, hoppas att den blir god? Eller ja det är både första gången jag gör det och första gången jag ska äta det så jag har i alla fall inget bättre att jämnföra med =)


Jag kan ju erkänna att denna såg mer aptitlig ut än min =) Bild: google.se

Nu ska Mindie få hoppa i säng, jag och Glenn tar det lugnt i soffan, förhoppningsvis är pannacottan ätbar snart! Detta är typ första helgen på jag vet inte hur länge som vi inte har några planer så det gäller att njuta lite. Sovmorgonen i morgon är sista på 5 dagar också så njuta var det!!! =)
Ha det bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback