Till C

Kommentar från C:
"Det var ett jävla tjat om pensionärerna. Ganska många av dem som är miljonärer och konstigt att prata om alla pensionärer som en hel grupp.. Någon kunde ju tänka lite på oss "fattiga studenter" lite."

1 på 10 pensionerär är miljonär, om det är mycket eller lite får var och en person bestämma. Men det är 9 av 10 som inte är det och kanske har väldigt dåligt ställt.?

Till dig som är fattig student så ska RödGröna höja bidraget med 400 kr och lånbartbelopp med 200 kr. Alliansen vet jag inte, jag har hört 300 kr mer i bidrag och jag har hört av någon annan att de inte ska höja bidraget alls, bara lånbara beloppet. Så jag vet inte. S vill även göra fler studentbostäder.


Till alla så var pannacottan grymt grymt god!! =)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Måste bara få säga en sak, speciellt när man kikar runt på bloggar och på fb om hur alla skriver för "sina partin". Såklart har båda blocken rätt i vissa saker,lika självklart som om man valt att rösta på ett parti så tycker jag iaf att man inte borde få andra med sig genom att bara tala om vad som är bra som partiet har att erbjuda, och bara klanka ner på motståndar partiet. Inget fel i vad du skriver eller tycker, men tycker mer och mer att man kan kalla det här valet för internetvalet!

Om man är osäker på nånting om ett parti tycker jag iaf inte man ska höja det ena partiet till skyarna.

menar iaf inget illa, hamnade här bara genom att klicka vidare på alla bloggar. Och som sagt ALLA skriver om det vare sig det är på facebook eller i sin blogg.

Kanonblogg iaf och menade inget illa!

Kramar

2010-09-19 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback