Måndag

Mindies rum är inte klart ännu. Det tar sin lilla tid och det var väl skitsamma, bättre det och att det blir fint ! =)
Jag har börjat måla panelen i hallen också, kvistlackat och grundmålat. Egentligen så vill jag gärna göra klart ett rum i tagen, men jag blev jätte sugen på att måla i dag och allt finns ju hemma!
Ska försöka hitta ny hatthylla och sko hylla också tänke jag, men jag vet inte vad jag vill ha ens...

I dag har vi varit hos pappa och fått mat och umgåtts =) Mindie har varit lite pipig ett tag tycker jag och i dag såg jag att det fanns en liten pigg till i munnen. Som jag väntat! Tre kvar som vill komma ut. Jag kan bara inte förstå vad det är som ska ta sådan tid? Måste dom gro i flera månader?

Nu ska jag kolla på om det kommer ut några små liv på "en unge i minuten".
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback