Sommar?

Vilket underbart väder!
Mindie och jag har varit vid lekparken i dag och ätit lunch ute!
Jag har solat men nu orkat jag inte med =) Det är varmt och jag klagar inte för det, men jag tror att jag ska sitta i skuggan en stund också!
I går fick jag jätte ont i ryggen och blev sjukt trött, bara sådär. Efter en stund började jag frysa och var helt slut när jag la mig i sängen klockan 21. Tog tempen och hade bara 38.1. Helkonstigt, hela natten har varit konstig och kroppen har värkt, nu är det bättre men jag har fortfarande ont i ryggen?!
Hur kan det bli såhär?

Nu verkar det som att Mindie har vaknat, efter tre timmars sömn, så vi ska äta lite mellis och gå ut igen =)
Man blir trött av att leka i lekparken!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback