Grattad och klar.

Tack till alla som firat våran lilla tjej.
Nu har vi firat klart för i år och hon har verkligen fått jätte fina saker =)
I går fick hon bland annat en brio-vagn av sin mormor, morfar Peter och moster Anna. Av morfar och Ayanda fick hon en fin spis och av farmor och farfar fick hon den rosa vinterjackan. Jag var lite kluven om vilken vi skulle köpa, men när jag testade den så satt den så bra att valet blev enkelt. Jag gillade det verkligen och den känns bra!
Av faster Sandra, Patrik och lille Jacob fick Mindie nya strumpbyxor.
Super bra allting!

Vi har rensat lite i Mindies garderob och nu finns det knappt några byxor kvar. Trosor behöver hon också fler av. Det går ju åt lite sådant nu när hon inte har någon blöja längre. På dagis är det ju lättare att det händer någon olycka också såklart. Men eftersom hon bara är två år så tycker jag att hon är riktigt duktig =)

Nu måste vi klä oss lite så att vi kan komma iväg till dagis!
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback