Mindies två årsdag

Börja dagen med att väcka tösen som vanligt för att få upp henne i tid till dagis =) Hon berättade glatt för mig att mormor skulle komma SEN! Jag höll med och hon blev superglad. Berättade att faktiskt morfar, Ayanda och Malin också skulle komma. En glad ugne på en gång fick jag med mig ner för att dricka lite välling. Jag berättade att hon fyllde faktiskt år i dag och att hon kanske kunde få något paket senare.
Ännu lyckligare unge och jag kände riktigt hur varm jag blev i hjärtat.
Dagen till ära blev det självklart klänning och hon vinkade glatt hejdå på dagis och en slängpuss fick jag också. När jag kommer till dagis för att hämta henne verkar hon haft en bra dag, de hade ätit glass och hon hade fått en present. Ingen olycka i trosorna heller så en stolt mamma och en stolt och glad unge.
Eftermiddagen har vi sedan spenderat tillsammans med mormor, morfar, Ayanda och Malin. Mindie har verkligen varit på toppen humör hela dagen, hon har lyssnat på sin mamma, inte gnällt en endaste gång och hon har gjort nummer ett och nummer två på toan och pottan hela dagen.
Så nu har hon kanske blivit en stor tjej :P

Haha nej då, men Mindie somnade nog med ett leende på läpparna och det kommer nog jag också att göra =) Underbara unge, vi har verkligen saknat pappan i huset. Men Mindie har ringt några gånger och pratat med honom och berättat vad det varit i paketen hon fått =)
Ja tomten jag önskar mig fler sådana här dagar i julklapp. Det är allt jag vill ha. Lite mindre ont också kanske men nu har jag ett par kryckor hemma i alla fall.

Tack och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback