Tjenixen

Herre jösses, nu har det redan gått 6 veckor. Vi skulle ju ha 6 veckor semester och på måndag är dessa veckor slut.
Vädret har varit fint och det har varit skönt att ha så långledigt tillsammans.
Jag blir dock hemma två veckor till, mina fogar gör så förbaskat ont :( Jag var till läkaren som sjukskrev mig. Med Mindie var jag ju hemma från vecka 12 och denna gången är det inte bättre kan jag säga.

Nej nu struntar vi i dom. Jag och Mindie myser just nu i soffan framför Emil. Detta är det bästa som finns, mysa! Mindie är ett riktigt mystroll och det glädjer mig då får hennes mamma vila också.

I onsdags var jag och Glenn på bio, Mindies snälla mormor, Peter och moster Anna fick vara barnvakt. Allt hade gått super och Mindie ropade bara hejdå älskling till mig när jag skulle gå =) KÄRLEK!
På torsdagen åkte vi ut och hämtade henne och hälsade sedan på Nattis och Liam, Emma och Arvid kom också och Mindie fick trosor och pussel av dom eftersom dom inte är hemma när Mindie fyller år. Vi tackar så hjärtligt, Mindie har verkligen pusslat massor =)
Efter lekstunden åkte vi hem och så kom pappa och Ayanda på en bit mat, Ayanda sov kvar och i går fick vi komma hem till dom på mat.

Nu ska jag se så inte Glenn gräver ihjäl sig :P
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback