Trög vecka

Usch denna vecka har verkligen varit lång redan. I morgon är det äntligen torsdag!
Jag har varit trött och seg varje dag, inte alls som förra. Mindie har nog också haft en sämre vecka, pipig och gnällig. Hon har verkligen saknat sin pappa och säger på kvällarna att hon vill krama och pussa pappa. Jag lider verkligen med henne. Men samtidigt så är det skönt att ha tre och en halv dag i sället för bara två på helgerna. För och emot, för och emot.
I dag kom i alla fall Elsa på eftermiddagen och lekte med Mindie. Det var uppskattat =)
Nu tittar Mindie på Meeemil och jag steker pannkakor.
Har varit till läkaren också och blivit sjukskriven längre och till jobbet med papper.

Nej nu blir det pannkakor och sedan lite soffmys tror jag.
Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men Lina, nu är du trött ;) det är ju bara onsdag idag, visserligen skulle det vara skönt med fredag =)

Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Svar: Tack! :)

Njaa jag tycker inte han är så lik Wilde faktiskt, kanske något över ögon och näsa :P

2011-09-02 @ 18:59:56
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback