Uppdatering

Mer skryt, men jag måste berätta hur det gick i går att lägga Mindie utan napp.
Jag lade ner henne och sa god natt, Mindie frågar var tutten är och jag frågar om hon kommer ihåg vart den är. Mmm, säger hon. Bäbäsen ha tutten. Sedan la hon sig på sida och somnade inte ett gnäll eller pip.
Underbara unge. Aldrig kunde jag tro att det skulle gå så här bra de första dagarna. Hon kommer säkert att bli ledsen någon mer gång. Men jag trodde att jag inte skulle klara detta för att hon skulle bli så ledsen.
På dagarna så sover inte Mindie längre om vi inte åker bil och tutten på dagen har hon aldrig om hon inte sover.

I går åkte vi upp till stan en sväng. Sen fixade vi lite ute, tänkte att vi skulle bygga en sandlåda till Mindie så vi har dragit bort ett par buskar.
Ska köpa virke i morgon så Glenn kan bygga =)
På kvällen i går kom Caisa och höll oss sällskap och bjöd på hallonpaj.

I dag har vi bakat chokladrutor jag och Mindie medans Glenn slipat Mindies fönster. Så kanske hennes rum kan få bli klart snart =)
Nu ska jag gå ut och plocka av hallonbuske.
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va duktig hon är lilla Mindie =)

Och va skoj med en sandlåda, Hoppas allt är bra med er..

Men det verkar så när man läser bloggen =)

Kikar in varje dag och läser..



Ha en bra kväll.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback