Utslagna

Helt klart två utsalgna päron i soffan nu.
Fullt ös i dag. Vi började med att göra en totalt misslyckad chokladkaka jag och Mindie. Jag glömde helt bort den och efter drygt en timme i ugnen var den bränd och totalt torr.. Bara att göra om det. Mindie blev glad för det blev mer smet =)
Fixat lite gardiner uppe på och letat kläder.

Klockan tre åkte vi till kyrkan på bröllop och med oss hem fick vi två vilda 2-åringar =) Det har verkligen varit fullt ös sedan vi kom hem till ungefär nio. Ja det är nog ungefär såhär det är att ha tvillingar tror jag, haha. Busungar =)
Nu vilar vi i alla fall både öron och kroppar en stund. Jag tror nog att jag snart ska gå och lägga mig faktiskt, vem vet när det små töserna vill upp i morgon?
Stort grattis och många lycka till till Jennifer och Andreas!

I morgon blir det i alla fall kalas igen för Mindie, släkten kommer och äter fika. Kanske att dom har med sig något paket också, vem vet =)

Nej en snabbdusch sedan SÄNGEN !
God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad duktiga ni är! Tusen tusen tack igen för barnvakten. Novalie är helt utslagen och har redan somnat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback