Välj själv

Jag borde kanske inte skriva, eller så struntar ni i att läsa.
Jag har just nu så ont i mina fogar att jag inte tar mig ur sängen. Alla sover utom jag, ja bebis var vaken nyss men nu sover nog den lille skrutten med. Jag är hungrig som en gris känner jag och kissnödig! SOM BUSINGEN!!!
Jag skulle vilja söka en personlig assistent som vill hjälpa mig med dessa saker.
BUMS!

Alltså jag blir verkligen deppig av denna värk.
På måndag ska jag banne mig ringa efter kryckor om det ska vara så här!
Så nu vet ni det. Jag ska försöka sova för det blir i alla fall lite bättre då.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du! Du får "beklaga" dig huur mkt du vill!! För det där verkar inte alls kul!! Tycker synd om dig min vän...

Du får säga till om du vill ha hjälp med nåt. Nåt kanska jag kan göra iaf ;) Ett tag till :)

Kraaam

Postat av: NATTIS

din stackare :(

2011-08-22 @ 20:36:14
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag lider med dig! Har du fått träffa sjukgymnast? Ring efter kryckor på en gång så du kan gå på toa och röra dig i hemmet lite lindrigare i alla fall!



Du får beklaga dig hur mycket du vill, det har man rätt att göra när man har ont!



Jag fick foglossning i v.20 med Molly men lyckades hålla den lindrig några veckor fram tills det sa pang och jag kunde inte gå. Hoppas inte att det blir samma sak nästa gång. Min BM sa att har man fått det en gång betyder det inte att man behöver få det med nästa barn men det tvivlar jag på!



Hoppas det blir lite lindrigare med kryckor!!

2011-08-22 @ 21:56:45
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback