Vi kör på mys i dag. Jag och Mindie har va...

Vi kör på mys i dag. Jag och Mindie har varit i badhuset med Sandra och Lovis på förmiddagen, snälla och glada flickor. Efter att vi fikat så åkte vi och hälsade på på mitt jobb, Mindie var ur duktig på att gå hela långa vägen. Men hon tyckte att det lät illa där :P Hon somnade sedan på momangen i bilen och har varit hängig och snorig i eftermiddag. En förkylning på gång alltså. Sedan augusti när Mindie började dagis efter sommarlovet så har hon varit sjuk två gånger, en übersnabb magsjuka och en gång har hon haft blåsor i munnen. Hon hade ju hjärnskakning en gång också men den var ju också över på en eftermiddag och kväll. Väldigt skönt och jag njuter när hon är frisk, inte kul alls när de små är sjuka! I går vurpade jag på isen på väg till dagis, inte skönt alls! Kunde knappt gå resten av dagen. I dag är det bättre. Men långt i från bra... Åååh jag vill föda barn snart och kunna röra mig som vanligt igen. Jag förstår alla som klagar när de är gravida på slutet för att det är otympligt och tungt och allt vad det kan vara. Men jag känner mig höggravid från vecka sexton!! Nu är vi inne i vecka 33 och det närmar ju sig i alla fall :) Bebisen har legat med huvudet uppåt i dag också, lilla sköning. Nu ska jag dricka lite glögg, fira att vi har finaste pappa Glenn hemma i mer än två veckor :) Även fira att vi har en kran i köket igen. Det är lyx!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback