Halka

Jag har så förbannat ont i min rumpa i dag. Först i more när jag skulle gå ner och göra välling åt Mindie, tog med mig sängkläder ner som skulle tvättas eftersom jag inte orkade gå ner med det i går kväll. Så alltså jag så inte så bra och hade sockor på mig = halkigt! Och så halkar jag väl i trappen och åker ner säkert 5 trappsteg. Tack ja det gick bra men ont som tusan i rumpan och ryggen.
Vid tio åkte vi till Glenn föräldrar och jag kliver ur bilen, känner såklart att det är halt på parkeringen och går försiktigt. Tar ut Mindie och hinner bara gå 1 meter så halkar jag och ramlar PÅ Mindie, men det som ligger underst är min arm under hennes huvud så det var ju väldigt tur. Hon blev ju såklart ledsen men det gick över snabbt.
Jag landade så klart också på samma ställe som i trappen ett par timmar tidigare! TOPPEN!
Men fan vad arg jag blir.
SANDA FÖR BUSINGEN!!!

I går var vi ut till Vikersvik och var ute några timmar på eftermiddagen. Glenn åkte lite skoter, Mindie åkte pulka och jag.. Ja jag åt väl korv och stod vid brasan =)

I torsdag så var jag och Mindie till BVC här i Smedjebacken. Mindie skulle på 1½ års kontroll och få spruta. Jag blev väldigt chockad när jag såg vad både vågen och längden lutade på! 10 kilo precis vägde tösa och var 78.5 cm lång =) Toppen, toppen! Sprutan var ingen hit alls. Fick höra där att det kunde ta ett par veckor innan dom fick feber av den men Mindie hade feber redan klockan halv sju på kvällen. Undrar om det var den eller om det var något annat??
Dagen efter var det bra i alla fall så ingen fara =)

Nu har jag lite annat att pyssla med!
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback