Tadaaa!

Teknikens under. Jag kan mobilblogga!
Jag ska nog göra det från och med nu, lite då och då tänkte jag så ni era stackare kan få någon bild ibland.
Jag är ju super dålig på att lägga in bilder, så jäkla drygt när jag behöver göra alla mindre för att det ska gå att ladda upp dom. Så då skiter jag helt enkelt i det. Men nu så har jag ju fixat så att jag kan mobilblogga och det tog endast 3 minuter.

I dag har Mindie lekt med Novalie, vi hade en trevlig eftermiddag på backgatan och väl hemma så gjorde vi pannkakor, det var gott och eftersom Mindie behövde bada och jag steka flera pannkakor så fick hon bada i diskhon och jag kunde så bredvid och grädda =)
Det var jätte kul och hade Mindie fått bestämma så hade vi stått i köket hela kvällen!

I morgon kommer våran stora kärlek hem. Denna vecka har jag saknat honom lite extra faktiskt. Det har varit tomt så det ska bli skönt med lite vuxet sällskap.
Men jag tänkte på det faktiskt att när jag var hemma och var mammaledig och Glenn var borta så tyckte jag att det var riktigt långtråkigt. Nu kan det vara skönt på kvällarna att vara ensam och det är tyst. Då var jag ju ensam (ja självklart var Mindie hemma) och dagarna gick så seeeegt. Nu går dagarna så otroligt fort och jag tycker att det känns som att det är tisdag i dag. Härligt!

Något som är mindre härligt är nog bara kylan, och som pricken över i så gick brandlarmet på jobbet i dag. TUR att solen sken när det var -22. Tur att jag hade en långärmad tröja att ta på mig när vi skulle gå ut och ställa oss medans våran chef räknade ihop oss =) Tillbaka till skolan =)

Nu är det natta!
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback