Trötter

Mindie höll på att somna redan halv ju i kväll. Stackarn har varit helt slut hela dagen, jag höll henne vaken till kvart i åtta i alla fall. Hon har inte ätit något mer än nästan all välling i morse och lite glass på dagen. Men hon har druckigt desto mer så vi får vara glada för det lilla =)
Men det är verkligen inte roligt när de små är sjuka.

I bland längtar jag verkligen efter en liten bebis, ett litet syskon till Mindie.. Men när hon är sjuk så är det jobbigt att tänka tanken om att kanske ha två sjuka sammtidigt. Mp dåligt för två små liv med hög feber, nej man ska inte tänka så heller. Men det är nog det värsta med att ha flera barn, visste jag att dom aldrig skulle vara sjuka skkulle jag kunna tänka mig att ha 7 stycken =)

Nu är det läggdags här. Jag är nog trött för att jag sovit för mycket och inte gjort slut på någon energi.
Hoppas att Mindie mår bättre i morgon, det är absolut trevligt att mysa, men jag leker hellre tittut och matar dockan hela dagen =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag har också tänkt den tanken nu när Molly varit sjuk från och till. Värst var det nog vid magsjukan och tanken att ha ett syskon då till Molly som med största sannolikhet kommer insjukna samtidigt får mig att vilja vänta med syskon tills Molly är 10 eller nått ;) Tänk då om ALLA i familjen är sjuka samtidigt, speciellt som för oss när vi har alla nära och kära 7-10 mil bort! :O Tur man glömmer det jobbiga med sjuka barn rätt snabbt annars skulle nog inte många skaffa syskon och som du säger, tänkt att ha 7 eller 10 ungar! puh

Hoppas Mindie mår bättre nu!

Postat av: NATTIS

usch, jag förstår att det är otroligt jobbigt :( vi har haft tur med Liam som bara fått feber en gång och då var den på 38,2 :p

2011-03-01 @ 13:44:37
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback