Två busar

I dag när vi kom hem från dagis och jobb kom Jennifer och Novalie på besök, fika hade dom med sig också =) Jätte trevligt och besöket uppskattades både av mig och Mindie.
Barnen har verkligen busat och lekt tillsammans =)
Vi gick ut en sväng innan de skulle gå hem och tänkte kolla om butiken bredvid var öppen, men tyvärr inte. Barnen sprang runt en stund i alla fall och jag fick skotta av gården lite medans Jennifer var så snäll och höll koll.
Mindie gillade inte att de skulle gå hem, skrek rakt ut vägrade säga hejdå, sötfia =)

Jag har tagit en dusch, plockat undan lite och nu sitter jag och slappar i soffan.
Det finns något jag verkligen uppskattar när jag är själv hemma och Mindie somnat och det är tystnade.
Eller att inte göra någonting. Såå skönt =)
Nu Sofias änglar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själva rara ni! Jag hade en utslagen hjältinna när jag kom hem, det var skoj att se att de lekte så bra. Vi får ta någon dag som passar framöver :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback