Vad vill jag bli när jag blir stor?

Jag gillar mitt jobb, absolut! Inte något fel alls så, men i bland så undrar jag liksom om jag verkligen ska jobba på en verkstad i 41 år till? 41 år är lång tid och jag hinner ju förmodligen bestämma mig någongång under denna tid. Eller, kommer jag "gilla läget"?
Ena dagen kanske jag skulle vilja bli slöjdlärare, andra dagen vilja arbeta med ekonomi, tredje dagen vill jag jobba med något som gör skillnad för människor som verkligen behöver det. Det finns hundra andra dagar också som jag känner för andra saker. Det är sjukt svårt, hur tusan vet man vad man vill göra med resten av sitt liv?
Kanske min grej är att skaffa barn med 2 års mellanrum tills jag ska gå i pension?
Eller Sara gav mig den grymma idéen att försöka bli förtidspensionär, det kanske skulle vara något?
Njee jag skulle nog inte tro det =)

När jag var liten så ville jag i alla fall bli frisör eller skådespelare när jag blev stor.
Jag har nog gett upp båda och det är nog lika bra det =)

Nu ska jag nog försöka sova så att jag får känna mig någorlunda utvilad i morgon, meen så måste jag bara kolla en sak till och en till och en till.

Men god natt på er!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

Det är så otäckt när sådant där händer... Ja, men vi kommer gärna och hälsar på när det passar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback