Dåligt blir bra

Blev bättre under dagen och gick upp, tog 5 minuter frisk luft och kände att jag nog trots allt skulle överleva resten av dagen =) Tills klockan tre då jag får världens huvudvärk. I från ingenstan, tar två tabletter och lägger mig. Men även denna gör att jag pjukar 2 gånger? Somnar sedan i sängen några timmar och nu mår jag bättre igen.
Jag har fått i mig lite havregrynsgröt vilket var grymt gott.
Konstig dag. Väldigt konstig!

Men nu på kvällen så har den blivit riktigt bra faktiskt.
Älskar när mina fina vänner gör mig glad, Sara räddade hela min dag =)
Nu blir det nog ett avsnitt Heroes och sängen!
God natt.
Och snälla håll tummarna för en GOD natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det håller jag tummarna för! :)

Postat av: emelie

Hoppas du fick en GOD natt?

Kanske bara var nått tillfällig? För magsjuka då spyr man ju nästintill hela tiden?

2011-01-11 @ 09:57:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: NATTIS

Jo de får ju 3årständerna, som är ett par rejäla bumlingar, och sedan 6årständerna, men de är ju permanenta =)

2011-01-11 @ 10:37:18
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: emelie

Skönt att du fick sova =)

Måste varit nått konstigt virus? :/

Ja snart är den här, närsomhelst, känsn faktiskt lite konstigt..

Ja hon är ju i centrum nu, men även trostig och kollar vart gränserna går :/

Men hoppas det blir bättre när bebisen kommer , då kan hon vara med och häjlpa till :D

2011-01-11 @ 14:34:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback