Någon som vet?

Jag jobbar ju heltid nu och i några veckor till. Men sen kommer jag jobba 75%, jag längtar.
Det känns som att jag jobbar mycket. Det finns alltid dom som jobbar mer, men jag vill inte och vi behöver inte dom pengarna mer än vad jag tycker att jag behöver tiden med Mindie.
Jag har alltid trott att man får göra så här tills barnet fyller sju år eller det året de börjar skolan men i dag fick jag höra att man får jobba 75% tills barnet är tolv?
Någon som vet hur länge det är och om både mamman och pappan får göra det samtidigt?
Jag är mest nyfiken, jag har tänkt att gå jobba 75% tills jag inte får det längre om inget oförutsett händer.

Tack på förhand.
Och god natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också undrat det... Om båda får gå ner i tid :)

Postat av: NATTIS

Gå in och läs om det på försäkringskassans hemsida. Har för mig att det är till barnet fyller 8.

2011-01-05 @ 10:34:04
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Tack så mycket! det ska bli jätte spännande och jätte kul att planera allt och jag har insett nu att det är riktigt mycket som ska planeras. När är ni hemma för lite besök? :)

2011-01-05 @ 15:17:57
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback