Ensamt i huset.

Jag har sovit min första helt ensamma natt i huset.
Glenn och Mindie åkte till Glenns föräldrars sommarstuga i går på förmiddagen och kommer hem i eftermiddag någongång.
Så det är väldans tomt här. Fikade dock halva dagen i går och på kvällen kom Malin och gjorde mig sällskap så tiden har sprungit i väg. Men i dag ska jag vara själv hela dagen och jag är dessutom utan bil. Det är nog bra det annars skulle jag nog inte vara här själv. Haha. Nej men det är ganska skönt också, jag håller på att längta ihjäl mig efter dom men hela världen är det inte.
Jag somnade ovaggat och jag vaknade av ett sms av Hannah. Men om jag blir trött på eftermiddagen så är det ju lugnt, jag kan få sova om jag vill =)

Jag hade tänkt att jag skulle tvätta några fönster nu, kanske skruva upp Mindies gardinstång i det stora rummet. Vi får se, jag skulle vilja hitta några gardiner till hennes rum också. Kanske jag cyklar till Nisses och kikar.
Ja jag skulle kunna klippa gräset också om jag känner för det, ni ser, dagen skulle nog kunna springa i väg!

Jag har i alla fall ätit frukost i lugn och ro framför tv:en och jag passade på att se en film, Emil och griseknoen. Som om jag inte kunde titta på vilken film jag ville :D Men hade jag lidigt så skulle jag väl antagligen byta kanal.
Så kan det vara. Nu ska jag i alla fall tvätta några förnster =)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback