Åka utomlands

Jag är såååå sugen på att åka utomlands. Inte långt utan det räcker alldeles utmärkt med medelhavet.
Jag vill helst åka till Kroatien, men vi är kluvna.
Badrum eller utomlandsresa eller badrum eller utomlandsresa.
Ja det är väl typ lite så det är också.

Men jag vet tre som verkligen skulle njuta av sol och bad hela dagarna långa. Massa glass och god mat.
Varför har jag inte blivit ekonomiskt oberoende än? Är det något som gått snett??

Nu ser jag på äntligen hemma, men det är nog snart läggdags, jag kollade på resor alldeles för länge i går!! =)

Annars så händer inte så mycket här, vi håller på med hallen och ska tapetsera till helgen om inte solen skiner för då skiter vi i det.
Har beställt nya sko och hatthylla också, förhoppningsvis kommer det denna vecka.



God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Man måste njuta för att orka renovera! ;)



Riktigt snygg hatthylla och skohylla. Vart har du beställt dessa? :)

Postat av: Sandra

Ååååååååk!!! =D

2011-06-21 @ 23:39:58
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback