Ledsen

Jag och Mindie har haft en mysig kväll tillsammans, vi tittade på "Kvällen är din" på fyran och åt en tablettask. Många av dom som är med blir ju så glada att tårarna rinner och då åker Mindies mungipor ned och hon säger ledsen, titta där, ledsen.
Och jag måste ju säga att det är liiiite svårt att förklara för henne att egentligen är pojken på tven glad, men det kommer tårar. Mindie tycker inte alls om att någon gråter.
Min söta lilla unge!

I dag har vi varit ute hela dagen, badat i poolen, jag klippte gräs och Glenn har röjt undan lite buskar. Funderar på att köpa lite jordgubbsplantor =)
I morgon hoppas vi på fint väder igen, Mindie verkligen älskade att bada i poolen och i dag kom snälla mormor förbi med en stor uppblåsbar krokodil. Hon hade gärna invigit den i kväll, men hon får vänta tills i morgon.
Nu är det snart natta för mig också, Glenn kommer nog hem om ett tag han också. Åkte på lite ferre.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback