Noll varmvatten

Glenn har grävt om två "land" i dag, måttligt svettig går han in, tar med sig en smutsig Mindie och ska duscha. Kallt, kallt, kallt och kallt. Jahapp. Ser på beredaren att den inte är på. Någon liten tös som varit i farten alltså =)
Jag har tagit mig en kall dusch nu för varmvattnet lever sitt egna liv, jag vet inte om det kan vara något fel på den??
Vi har i alla fall satt lite jordgubbar i landet glenn fixat.
Hoppas vi kan plocka av tre i år i alla fall annars hoppas vi på desto fler nästa år =)
Hallon får vi i alla fall och vinbär och krusbär om inte Mindie ska äta upp alla kart, surt som satan. Knasiga unge!

Nu ska vi snart se film, hyrde en tidigare i dag på ica.
Hade fint!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh vad mumsigt med bubbar som Novalie kallar dom!

Vi är lediga hela veckan så om ni har lust att ses så hör av er någon dag som passar er :)

Ha en fin dag fina ni!

Kram!

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Tack för tipsen! :) Ja, bilresan ser jag då inte fram emot men vi har tänkt åka rätt tidigt på morgonen så Molly kan sova i bilen. Funderar även på att låna en portabel dvd-spelare så hon kan titta på film om det blir för tråkigt, även bra att ha i stugan om det blir regn varje dag. Vi kommer givetvis stanna en del så hon får springa av sig :)



Resesäng och matstol får vi låna på campingen så det slipper vi ha med oss och mat äter Molly av oss :)

2011-06-13 @ 21:51:55
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Man kan nästan tro det, nu växer det jätte fort, men jag får inte vara där och sätta utt det eller kamma det.

Imorgon skulle jag eventuellt åka till Ikea, beror lite på vädret. Kan inte åka om det är allt för fint. Men på torsdag blir kanon!



Kram!

2011-06-14 @ 07:22:56
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback