För många kort och jag orkar inte kolla.

Pratade med Hannah i dag och vi pratade om antal bilder i album på face.
Jag sa att jag orkar inte kolla igenom alla bilder om det är för många. Hon hade 40 i ett album och det var ju alldeles lagom tyckte jag. En annan hade 140 och det var enligt mig på tok för mycket. Då orkar jag inte kolla.
Men jag ber henne titta hur många bilder det fanns i Mindies album. Hannah - 150 st. Jahapp där ser man, haha alldeles på tok för många, så jag kompenserade med att lägga in några fler =)

Ha hur många bilder ni vill!
Men jag orkar nog i alla fall inte kolla om det är fler än hundra =)

Kommentarer
Postat av: NATTIS

jag tror att det kan vara en riktigt lyckad taktik! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback